miercuri, 25 ianuarie 2012

Eveniment. Prezentare video si citeva impresii

Buna dragelor, sa incepem cu faptul ca de azi o sa scriu personal, mai des pe acest blog, gindit ca o platforma de comunicare cu voi.
Cind am revenit acasa, am tot fost rugata sa lansez un eveniment la care sa prezint procedura de Sculptoplastie. Trebuie sa recunosc ca a durat ceva timp pina am decis sa o fac, intr-un mod totusi diferit decit o simpla prezentare. Am invitat citeva modele cu care am lucrat(modele, asa le spun eu, nicidecum pacienti sau ciente), citeva amice, femei interesante si am vorbit, intr-o seara de joi, despre frumusetea care vine din interior. Am avut parte de o atmosfera foarte calda, alaturi de acele doamne distinse, care si-au permis sa-si deschida sufletul fata de mine.
Citeva idei de baza pe care le voi dezvota teoretic si pe aceasta platforma:
Sculptoplastia este o procedura complexa de imbunatatire a cailor energetice si emotive, intr-un final cuprinzand si latura estetica.
De-a lungul timpului toate emotiile si energia negativa se acumuleaza de cele mai multe ori pe fata, ochii se ingreuneaza, la fel ca pielea, pometii cad.
Oboseala si stresul sunt factorii principali a blocajelor energetice, aceastea duc la formarea depunerilor si a ridurilor.
Sistemul numit sculptoplastie incepe, inainte de toate, cu o "curatare" la nivel energetic. Urmeaza latura emotiva si armonizarea temperamentelor, iar frumusetea, adica latura estetica este o slefuire finala fireasca.

Despre aceste puncte am discutat la intilnire, iar unele dintre femei nu au ezitat sa incerce aceasta procedura pe propria piele. vedeti rezultatul in clipul de mai jos, relizat de revista barcode.md.
Promitem cit mia multe intilniri de acest gen in viitor, in curind vor aparea si pozele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu